Bewertungen von Happie Sushi Almelo

Neue Beurteilungen

5.0
Denise
4 Dezember 2023
Marloes
1 Dezember 2023

De lekkerste sushi van Almelo! Netjes op tijd bezorgd

Anoniempje123
30 November 2023

Heerlijke sushi maar degene met tonijn smaakte niet meer goed!

Chee Hong
28 November 2023

lekkerste in Almelo

Co
27 November 2023

Mijn bestelling arriveerde al binnen 25 minuten, ipv over 1 uur. Lekker sushi, mooi gepresenteerd

Hennie Scherphof
27 November 2023

Het was weer Super lekker!

Kamila
26 November 2023

Heeeel lekker en op tijd ! Wij bestellen sushi altijd van HappySushi, en we zijn altijd tevreden!! Zeker tot volgende keer :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerrit
26 November 2023

De bestelling was wat later klaar dan aangegeven, maar we werden hierover netjes gebeld. Perfecte service en de sushi was weer heerlijk😍💕 beste sushi van Almelo en omstreken!

Kajlie
25 November 2023

Super snelle levering en lekkere sushi

Lia velthuyzen
25 November 2023

Heerlijk

Anoniem
23 November 2023
Max
23 November 2023

Ik moest helaas 2,5 uur wachten op mijn bestelling

Jihan Kuik
12 November 2023
Esther
11 November 2023
Pieter
11 November 2023
U
9 November 2023

Edamame te ver doorgekookt/gestoomd en de sushi’s waren veel te droog en vielen uit elkaar. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet.

Graaf
7 November 2023

Verse sushi en vlotte bezorging

Laurens
5 November 2023
Martine
5 November 2023

Lekkerste suchi van Almelo

Deniz
25 Oktober 2023

Nvt prima bestelling. Het eten was heerlijk.

Patrick
21 Oktober 2023

2uur te laat

Arjen
21 Oktober 2023

Het eten was heerlijk de bezorging knudde dus na dik 1,5uur zelf maar gaan halen... Daar zit zeker ruimte voor verbetering

Kelly
20 Oktober 2023

Eten is lekker maar bezorging waardeloos, bijna 4 uur moeten wachten op mijn eten, bel je met hun krijg je een vette bek van de baas.

Eric
19 Oktober 2023

Super lekkere sushi. Bestelling kwam iets later dan gewenste tijd. Maar daar werden we netjes over gebeld van te voren.

Irma Meijer
16 Oktober 2023

Was sneller geleverd dan verwacht. Top.

Onbekend
15 Oktober 2023

Duurde lang voor dat ik mijn bestelling had en heb niet alles gekregen maar wel betaald

Fam. Van den Berg
10 Oktober 2023
Paul Borggreve
8 Oktober 2023

Heerlijke verse sushi en precies op de aangegeven tijd bezorgd. Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maksym Udovyk
8 Oktober 2023
Strikker
8 Oktober 2023

Het was weer heerlijk! Zoals elke keer

Nina
6 Oktober 2023
N.L
6 Oktober 2023
Sanchez
2 Oktober 2023

kip was taai en smaak is niet echt lekker

Justyna
2 Oktober 2023
Huub
1 Oktober 2023

Sushi was erg lekker. Jammer dat ik de verkeerde bestelling mee kreeg. Dat kan gebeuren, tip voor de klant. Check je bestelling bij het ophalen.

Monique
30 September 2023

Heerlijk zoals altijd.Wat een aardige vriendelijke bezorger.

Esther
28 September 2023

Heerlijk!

Ter braak
24 September 2023

De beste

Theo
24 September 2023

Eten was top. Tijd tussen bestellen en bezorgen bedroeg 2 uur.. Telefonisch werd meegedeeld dat zelf ophalen de tijdsduur niet korter maakte. Blijkbaar een probleem met capaciteit. Kwaliteit van eten was top.

An
24 September 2023

Veel te laat. Wel telefoon dat de bestelling later kwam maar pas op ee tijd dat je de bezorger verwacht

Robin Morshuis
23 September 2023

Heel lekker en super snel bezorgd!

buijs
22 September 2023
Rene wilms
21 September 2023

Supervers en snelle bezorging.

Eric u
16 September 2023

Mmmmm

Geertsema
16 September 2023

Zoals altijd prima eten en bezorging. Ze belden deze keer keurig dat ze iets vergeten waren en dat werd direct nabezorgd. Top geregeld elke keer

Kyra
16 September 2023

Sushi opzich goed werd wel geluisterd naar mijn wensen erg fijn. Maar besteld voor 20:00 en uiteindelijk pas 20:50 bezorgt... na gebelt te moeten hebben vervolgens te horen krijgen om 20:30 dat ze met 5 min vertrekken... nee hoor 10 min later weer gebelt over welke wensen ik had dus nog niet eens gemaakt?!

Roelen
2 September 2023

Echt super lekkere en verse sushi. Ons favoriet is de Happie sushi box. En zonder problemen passen ze zich altijd aan aan onze wensen. Zo fijn! Spontane bezorgers. Top dus!

JiHan
30 August 2023

Super lekkere C box met 32 stuks. Daarnaast sashimi zalm en kipstukjes erbij gegeten. Jum jum

Harry
27 August 2023

Zeer goede verse kwaliteit Sushi

CN
27 August 2023
Hans
26 August 2023

Zeer snelle levering en heerlijk gegeten!!

jeisenga
26 August 2023

Smaakte beter en genoeg sojasaus.

Rachel Maathuis
25 August 2023

Lekkere pokebowl alleen jammer dat er geen mango op zit en ook niet kan worden toegevoegd!

Björn
24 August 2023

Sushi was top, houden zich goed aan de tijden, vriendelijk personeel

Greet
22 August 2023

2 uur en 15min wachten op bestelling, want druk en te weinig bezorgers volgens telefoongesprek, ipv happy sushi was het dit x alleen sushi, was verre van happy. Partner moest zonder eten weg, die is via de mcdrive gereden, je moet toch wat.

Babbette Schoonebeek
22 August 2023

Het was echt heerlijk en super vers!

Sebastiaan
21 August 2023

De sushi is altijd goed. Het bezorgen wordt steeds slechter, een uur anderhalf te laat is eerder regel dan uitzondering.

Evelien
19 August 2023
Schiphorst
17 August 2023

Heerlijk vers, goede en snelle bezorging. Wij bestellen altijd naar alle tevredenheid bij Happie. Als er iets toch niet helemaal goed gaat (1x gebeurd) lossen ze dat ook keurig op.

Chris
15 August 2023

wat ziet jullie zaak in almelo er slecht uit. armzalig en niet verwelkomend. Beetje klasse is helemaal niet weg.. Als ik dit wist voor het bestellen, had ik nooit de bestelling gedaan. tevens is die jeugd die aan het werk is ook niet bepaald vriendelijk, zit alleen maar met telefoontje in de hand. Zijn ze ook niet te jong om tot 22:00 te mogen werken?

Paul Borggreve
14 August 2023

Heerlijke verse sushi.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
11 August 2023

Top sushiđŸ‘đŸœđŸ‘đŸœđŸ‘đŸœ

Anoniem
10 August 2023

Bezorging was veelste laat!

Anoniem
7 August 2023
Alie
6 August 2023

Gisteravond sushi besteld. Smaakte goed alleen de rest moesten wij zonder sojasaus eten en, dat was niet zo lekker. Er zat maar 1 klein flesje bij voor veel sushi. Nadat het al zo duur is vond ik dit wel heel karig.

Jolanda Schiphorst
5 August 2023

Top vers, heel lekker

Marion
25 Juli 2023

Het was verrukkelijk

Bogous
25 Juli 2023

Bestelling kwam 20 minuten later als aangegeven. Ook kreeg ik maar 2 chopsticks, terwijl ik 3 EXTRA chopsticks had besteld. De rest moest dus gewoon met de vingers eten.

Thijs Wansink
25 Juli 2023

Het is altijd leuk om eens een andere plek uit te proberen. De kwaliteit was echt boven verwachting. Een goed alternatief voor binnen almelo. Het was ook erg netjes dat er op het afgesproken moment van de bezorging een belletje kwam met de mededeling: de bezorger komt ‘iets’ later. Dit belletje gaf de verwachting van een perfecte afhandeling van deze bestelling. Helaas betekende de term ‘iets’ in dit geval 60 minuten: wat de service van het belletje toch zeker teniet heeft gedaan.

Ontevreden klant
22 Juli 2023

Zo! Wat een slechte sushi kreeg ik vandaag bezorgd. Ik heb gebeld maar het meisje aan de telefoon was onvriendelijk. De volgende bestelling zou ik er een sushi rol bij krijgen. Nou - ik bestel hier nooit meer! 20 euro betalen en zulke droge smakeloze sushi krijgen!

Paul Borggreve
16 Juli 2023

Heerlijke verse Sushi en netjes op tijd geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Navir
10 Juli 2023

Ik haal elke keer sushi bij, helaas was deze keer niet lekker te zoutig en kip was nog rauw niet te eten, JAMMER!

Charlotte
10 Juli 2023

Mooi op tijd en heerlijke verse sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marthijn de Rooij
9 Juli 2023

De kwaliteit van de sushi is goed en erg lekker. We komen dan ook graag bestellen. Dit maal waren jullie de sashimi vergeten. Ik mocht nieuwe komen halen dat was erg vriendelijk maar kreeg niet de portie van een normale bestelling.

Veronica
8 Juli 2023

Voor ons alleen happie sushi, Vele andere geprobeerd maar wij vinden Happie sushi het lekkerst!

Kim
8 Juli 2023

Super weer

Karin swartjes
6 Juli 2023

Het was super lekker

Anoniem
5 Juli 2023

Woensdagavond 20:00 uur besteld en om 21:35 bezorgd, nadat ik belde. Ja, sorry, druk, wachten op bezorger. Wat?!?! Dat kan echt beter.

Bakker
4 Juli 2023
Denise
4 Juli 2023
Bas
2 Juli 2023
Kamphuis
1 Juli 2023
Stulen
1 Juli 2023
kelly
30 Juni 2023

Super lekker! Niks aan op aan te merken.

M
21 Juni 2023

Snel en super vers!

Arjen
18 Juni 2023

Het was weer heerlijk 😁

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Piet
18 Juni 2023

De sushi was heerlijk. De bezorging was iets te laat. Maar binnen redelijke tijd.

Anoniem
17 Juni 2023

Precies op tijd, verse sushi. Was weer lekker!đŸ‘ŒđŸ»

Mahler
13 Juni 2023

Super lekker, ga echt wel weer hier bestellen.

Erdogan
12 Juni 2023

Sushi was lekker! Goede kwaliteit zoals altijd. Toch mag er soms wel wat meer liefde in :) bezorging was laat, maar werd netjes opgebeld door hun met de reden dat ze momenteel druk waren. Ik begrijp dat natuurlijk wel, want ik heb zelf ook in de horeca gewerkt. Alleen langer dan een uur op je eten wachten is wel jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Denise
11 Juni 2023

De bezorger was er al binnen 20 minuten na bestellen en de sushi was echt heel vers. đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eric
10 Juni 2023

Mooi op tijd bezorgd. Pokebowls waren erg lekker

Edwin
10 Juni 2023

Super lekker
. Wel valt me op dat ze veel kleiner zijn geworden
. Das zeker een minpuntje

Caitlin
6 Juni 2023

Die gyoza was niet te eten heb t weg gegooid

Bas
29 Mai 2023
Babs Stemerding
28 Mai 2023

Het was weer prima, we hebben heerlijk gegeten.

B
28 Mai 2023
Fried Lubbers
28 Mai 2023

Online besteld en bezorgtijd doorgekregen. 45 minuten na de doorgekregen tijd gebeld met de vraag wanneer de bezorging zou plaats vinden. Kwartier na het telefoontje is de sushi geleverd. Bestelling was niet compleet dus wederom gebeld en na wederom een kwartier is de rest van de bestelling bezorgd.

Nieuwenhuis
28 Mai 2023

De dag ervoor besteld met 20.00 uur als bezorgtijd. Uiteindelijk moeten bellen om 20.15 uur waar het eten bleef. Het was druk en kon nog wel even duren 30/40 min. Uiteindelijk om 20.40 uur de bestelling ontvangen. Waardeloos, de dag ervoor bestellen en dan 40 min te laat bezorgen! En dan ook nog niet eens een fatsoenlijke excuses maar alleen maar klagen dat het zo druk is! Daarnaast vond ik het eten ook niet goed van kwaliteit. Viel erg tegen al met al. Ik bestel hier niet meer.

Rick
27 Mai 2023

We hebben 3 uur op de bestelling moeten wachten

Carlien
27 Mai 2023

Gisteravond besteld om 20:15 en om 22:55 nog niks ontvangen, dat kan echt niet jongens!! Geef dan aan dat het gewoon te druk is en er even niets besteld kan worden of bedenk wat in elk geval zodat mensen niet uren hoeven te wachten. 2 keer gebeld, beide keren werd er gewacht op de bezorger. ( dus, te weinig bezorgers??) Heel jammer

Margje Leenstra
27 Mai 2023

De sushi was heerlijk! Helaas was de bestelling ruim een uur te laat, ondanks dat ik de bestelling uren daarvoor al had geplaatst! Dit is niet wat ik gewend ben van Happie Sushi. Verder altijd prima service, dus ik neem aan dat dit een eenmalig probleem was.

Pieter Winter
19 Mai 2023
Semra Turkmen
18 Mai 2023

Duurde best lang voor bezorging wel jammer

Paul
18 Mai 2023

Heerlijke sushi en precies op tijd.

Winter
16 Mai 2023

Eten is lekker. Alleen: om17.30 uur besteld en uiteindelijk om 21.00 uur zelf maar opgehaald.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

De Jager
15 Mai 2023

De bestelling is niet bezorgd. Na 2,5 wachten en de telefoon continu in gesprek ben ik er naartoe gegaan, waar bleek dat het een grote chaos was. Mijn bestelling was nog steeds niet klaar, dus geld terug gevraagd. Normaal gesproken levert Happie altijd keurig op tijd of zelfs te vroeg, dus ik hoop dat het een eenmalig iets was.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob De Vries
14 Mai 2023

Ik bestel al jaren bij jullie maar heb nog nooit mijn bestelling 1.45 uur te laat gehad. Er is gebeld en het zou iets later komen maar een uur en 3 kwartier is echt schandalig. Ik weet ook niet of ik op deze manier weet bestel bij jullie dit kan echt niet. Ik ben benieuwd wat jullie gebaar is richting ons. Mvg Rob de Vries

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ellen Eldeib
14 Mai 2023

Hebben een heerlijke XL familie schotel gehad , ook mooi op tijd klaar terwijl het druk was

R
14 Mai 2023

Ik had om 17:25 besteld. Hoorde maar niet wanneer mijn bestelling onderweg was. Dus gebeld. De medewerkster kon niet aangeven wanneer de bestelling geleverd werd en het was inmiddels al 7 uur. Om 8 uur nog maar een keer gebeld en de medewerkster gaf aan dat ze nogsteeds niet wist wanneer de bestelling kon komen en we er ook voor konden kiezen om het te annuleren. Dat maar gedaan. Maar erg balen want de hele avond op eten gewacht wat uiteindelijk niet doorgaat


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wouter Hilgerink
14 Mai 2023

Zeer slecht. Om 17.30 uur de bestelling geplaatst. Verwachte bezorgtijd was in eerste instantie 19.00 uur. Om 20.15 uur was er nog niks binnen. Na 36 keer bellen werd er opgenomen en mij medegedeeld dat de bestelling waarschijnlijk rond 21.30 uur bij ons bezorgd zou worden. Reden: drukte. Laatste keer dat ik hier een bestelling heb geplaatst.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dijkstra
13 Mai 2023

Verkeerde bestelling ontvangen, zelf op moeten lossen met de andere klant die de onze had gekregen. 2 weken geleden ook al de verkeerde sushi ontvangen waarop geen reactie. Jammer al jarenlang klant, kan voorkomen maar voor nu gaat t moeizamer.

-
13 Mai 2023

-Te weinig sojasaus en geen gember. +superlekker en klaar op het gekozen tijdstip!

Oude breuil
8 Mai 2023

Weer helemaal happy van happy shushi heerlijk genoten

Timo
7 Mai 2023
Brigitte
4 Mai 2023

Heerlijk

Peter
3 Mai 2023

Sushi goed, spiezen veel vet. Bij thuiskomst (na afhalen) bleek Ă©Ă©n gerecht niet meegegeven te zijn. Moest ik weer terugrijden om het op te halen. Ander warm gerecht koelde daardoor af. Helaas geen exraatje gekregen voor het feit dat ik terug moest.

Marthijn de Rooij
30 April 2023

Service is goed en de sushi is van goede kwaliteit

Companjen
30 April 2023

Zeer goed!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

B
30 April 2023

Super snelle bezorging maar ook op tijd besteld. Was weer smakelijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dijkstra
23 April 2023

Geflambeerde zalm besteld helaas de Sake ontvangen wat ontzettend jammer was. Verder was het zoals altijd verrukkelijk!

Fillip
18 April 2023

Keurig gebeld bezoring 15 min later. Deze keer gewoon zelfs beter dan die van Barracuda! Vers en heel lekker !

Le Noble
15 April 2023
X
15 April 2023

X

Arjen
13 April 2023

We hebben een x wat anders besteld 😁 maar ook dit x was het weer top! 👍

Harry
9 April 2023
JW
9 April 2023
Pieter
3 April 2023
Ter braak
27 MĂ€rz 2023

Was weer heerlijk! Verkeerde sushi gehad bij de bestelling maar na dat ik had gebeld de goede gekregen en deze werd zelfs kosteloos bezorgd binnen korte tijd!! Super!

Martine
27 MĂ€rz 2023

We hadden niet echt het idee dat de tonijn/ sushi vers was

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arjen
24 MĂ€rz 2023

Het was weer top

Cindy
20 MĂ€rz 2023

Het is niet handig dat je al om 16:15 uur een mail krijgt en dat ze om 17 uur nog niet zijn geweest. Dit kan misschien nog verbeterd worden. De sushi was wel lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

De jong
20 MĂ€rz 2023

Vriendelijke bezorger

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ter braak
19 MĂ€rz 2023

Was weer heerlijk!

Angelique Huizenga
19 MĂ€rz 2023

Ontzettend lekker gegeten! Mooi verzorgde schaal, echt top!

Linda
13 MĂ€rz 2023

Lekkere sushi en heel aardig en beleefde bezorger.

Vera
6 MĂ€rz 2023

De vriendelijke bezorger was mooi op tijd! Sushi was erg lekker, we misten alleen de stokjes en sojasaus .. Verder was alles goed!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

De Jong
5 MĂ€rz 2023
Linda
1 MĂ€rz 2023

Heerlijke verse sushi

Ufuk Yeniay
27 Februar 2023
Hulman
27 Februar 2023

18.42u bestelling geplaatst, bezorgtijd 20.15u. 1,5 uur wachten met tekort aan bezorgers oké. 20.45u gebeld waar de bestelling blijft, was onderweg zei de dame aan de telefoon. Rond 21.00u werd het pas bezorgd: koude loempia's en koude dumpling's. Het was echt niet te eten!! Zeer ontevreden en ga nooit meer iets bestellen bij julllie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

LS
27 Februar 2023

Een uur later dan aangegeven. Er is keurig gebeld dat het 10 minuten later werd. Maar 10 minuten is geen uur

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marianne
27 Februar 2023

Om 18:30 uur eten besteld om te laten bezorgen, het werd om 20:30 uur gebracht. Zelf 2 x gebeld en Happy Sushi heeft ons nog een keer gebeld om te zeggen dat het later werd, met hun excuses. Maar dit was onze laatste bestelling.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Justin
26 Februar 2023

Bestelling 2 uur te laat. 2 x gebeld, 2 x voorgelogen: “uw bestelling vertrekt nu”, uur later nog steeds niks. Uiteindelijk wel geleverd
.niet compleet! Ongelooflijk slecht geregeld allemaal. Bestel hier nooit weer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

De Groot
26 Februar 2023

18:14 uur besteld, 20:45 uur geleverd, dit kan echt niet !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

B.Acu
26 Februar 2023

Prima kwaliteit, heerlijk vers en prima op tijd geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kremer
26 Februar 2023

Altijd lekker

De jong
24 Februar 2023
Dominique
23 Februar 2023

Smaakte goed, werd snel bezorgt. Maar helaas waren de maki’s met zalm niet geleverd, maar kregen we avocado maki’s. Verder was het lekker.

T
21 Februar 2023

Het duurde wel lang voor dat ze er waren, maar wel heerlijk eten

Anoniem
21 Februar 2023

Bestelling was leeg lekker en meer dan ruim voldoende in aantal, we hebben met zijn drieën er heerlijk van genoten.

Jihan
19 Februar 2023

Chicken crunchy box delicious

Mary
19 Februar 2023
Zuster
18 Februar 2023

Maar er was 1 hele grote tegenvaller, beetje opgericht door happy sushi: ik had de uramaki delight 57 stuks besteld en betaald en er zaten precies 48 stuks in ipv 57! 9 stuks minder dus, heel slecht!!!!

Weronika
14 Februar 2023
An
1 Februar 2023

Heerlijk vers. Snel geleverd

Selina
31 Januar 2023

Super lekkere sushi en lekker goed koop ik bestel heel vaak hier vind het echt vers en lekker beste sushi van almelo!!

Melisa
26 Januar 2023

Altijd heerlijke pokebowls! En zeer vriendelijke service. Bedankt voor het lekkere eten en de snelle bezorging!

W.Slot
24 Januar 2023

Goed van smaak , vindt de sushi uit het menu wat aan de kleine kant. Verder oké

.
24 Januar 2023
Justin
23 Januar 2023

Heerlijke sushi, maar trage bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D
23 Januar 2023

2 uur moeten wachten. Neem dan geen bestellingen aan! Je kunt mensen niet zo lang laten wachten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Suus
22 Januar 2023

Moest bijna 2 uur wachten. Ik snap dat het soms druk is en het kan uitlopen, maar een bericht of belletje was wel beter geweest.

R
20 Januar 2023

Smaakte goed, de toppings waren vers! De rijst was wat aan de harde kant, deze mag zachter de volgende keer.

Marnix van Kooij
20 Januar 2023

heerlijke sushi! knapperig en fris

Prins
18 Januar 2023
Astrid
15 Januar 2023
Esther De jong
13 Januar 2023
Rudy Goudbeek
9 Januar 2023
Christel Hoving
5 Januar 2023

Geen bestelling ontvangen. WĂ©l betaald. Gebeld, geen reactie. Naar de zaak geweest. Was gesloten om 14.00 en ook om rond 16.30 (4 jan langs geweest, 3 Jan besteld, niet te bereiken, maar dit is niet te zien op de site) Gemaild naar mailadres dat op de deur hangt. Ik wil graag mijn geld terug ontvangen, dan pas ik mijn beoordeling aan. Groeten Christel

Bianca
4 Januar 2023

BESTELLING GISTERAVOND NIET BEZORGD EN TELEFONISCH ONBEREIKBAAR

A
1 Januar 2022

Heerlijke grote schaal sushi afgehaald. Vriendelijke mensen, lekker gegeten en komen afspraken na.

Marloes
28 Dezember 2022

Heerlijk!!

J.R. Bakkum
27 Dezember 2022

Heel goed samengestelde box en alles keurig op tijd klaar bij het afhalen

Angelique
27 Dezember 2022

Zelfs 2 e kerstdag super op tijd en heerlijk vers

B
26 Dezember 2022

Lekkere sushi op tijd geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kevin Pegel
25 Dezember 2022

Verschrikkelijk slecht. We hebben vier uur moeten wachten op onze bestelling. Ter compensatie zouden we twee gratis rolls krijgen. Niet gekregen. Sterker nog, de bestelde gyozas ontbraken.

Olav
25 Dezember 2022

Heerlijke sushi.

Barbara Haghuis
24 Dezember 2022

Normaal gesproken ben ik heel tevreden maar gisteren ging het helemaal mis. We hebben meer dan 2 uur gewacht op onze eten. Paar keer gebeld maar het kwam niet. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd. Nu wil ik contact met jullie zoeken om mijn geld terug te vragen maar staat er nergens een mailadres. Ik hoop dat ik mijn geld wel terug krijg.

Ter braak
22 Dezember 2022

Weer heerlijk gegeten!

Elise ten Heggeler
17 Dezember 2022

Prima, zoals altijd 😋

Annie
15 Dezember 2022
Nad
9 Dezember 2022

Supervers en lekker als altijd!! We hebben genoten😁

Marijke
6 Dezember 2022

Sushi was lekker vers. Heerlijke smaakjes.

Arjen
5 Dezember 2022
Lia velthuyzen- de greef
4 Dezember 2022

Geen

Nee
29 November 2022

Hebben niet naar mijn vraag geluisterd

Gizz
28 November 2022
Mary
28 November 2022

Heerlijk eten, bezorgers waren ziek. Heel vervelend voor de eigenaar. Goed opgelost .

Annemarthe
26 November 2022

Snel geleverd en was erg lekker

Kyle Kelder
23 November 2022

mooi op tijd

Hans vd berg
20 November 2022

Precies op tijd! En heerlijk gegeten ,dank jullie wel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bijl
20 November 2022
Arjen
19 November 2022

Het was weer top....

Serena
19 November 2022

Heerlijke sushi

Annemarie Poppe
18 November 2022

Het was weer heerlijk.

Fréderique
18 November 2022

Heerlijke sushi weer, en ondanks dat wij moeilijk te bereiken waren, vanwege onze wijk die geheel op de schop is, keurig bezorgd!

Michael Wolbers
16 November 2022

Was heerlijk en goede service. Top 👌

Jimmy Musters
16 November 2022

Sushi was top! Bedankt voor het herstellen van de vorige bestelling! Hij smaakt gelukkig weer lekker zoals het was!

Louis
12 November 2022

Weer genoten

Jimmy Musters
9 November 2022

Wij bestellen geregeld deze box naar alle tevredenheid, super blij mee altijd! Echter was de box deze keer niet lekker. Zowel mijn vriendin als ik vonden de sushi een apparte smaak hebben. Is er iets verandert? 063022618 Info@foxbranding.nl

G
6 November 2022
Greveling
4 November 2022

Lekker en vers. Onze kinderen vinden het ook erg lekker.

A
4 November 2022
Alara
4 November 2022

Ik heb nu 2 x besteld en allebei de keren koud aangekomen/ het zou lekkerder zijn als het de volgende keer warmer komt, want nu twijfel ik wel of ik het voor de derde keer bestel :))

André Simons
31 Oktober 2022

Heerlijk gegeten en snel bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mevr. J. Elzing
30 Oktober 2022

We hebben genoten van de schaal met 100 hapjes! Het zag er heel mooi en aantrekkelijk uit.

gyfiygyigg
27 Oktober 2022
Saskia
27 Oktober 2022

Nvt

M Lijster
26 Oktober 2022
Workel
24 Oktober 2022

De sushi was helaas wat plakkerig en smaakte iets minder vers als gewoonlijk. Helaas duurde het bezorgen 1,5 uur, waarvan 10-15min. Echt onderweg. Hierdoor was de eetlust ver te zoeken. Dat terwijl het gewoon een normale doordeweekse maandag avond is. Helaas voor mij echt te lang voor een relatief kleine bestelling. De bezorger zelf was aardig en netjes, hij probeerde de onmogelijke taak om cash te checken beleefd en subtiel uit te voeren. Nogal onmogelijk in het donker, dus ondanks zijn vertrouwen mijn zaklamp maar snel even gebruikt. Mijn complimenten voor de klantvriendelijkheid. Verbeterpunt voor de werkgever: geef je werknemers de tools en hulpmiddelen. Scheelt tijd en nep geld :).

Carmina Grunewald
23 Oktober 2022

De kwaliteit is echt goed vandaag! Heerlijk gegeten. Bezorging kwam overeen met de geschatte tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J
22 Oktober 2022
De Vries
15 Oktober 2022

Heerlijk gegeten, wel heel lang gewacht...en maar 3 flesjes sojasaus, was een beetje te weinig..

L
11 Oktober 2022
N.M.
10 Oktober 2022

Superverse sushi, zoals gebruikelijk. Heerlijk gegeten. Bedankt!

Victor Buitenhuis
10 Oktober 2022

Sushi was weer heerlijk, maar 38 min. te laat bezorgd. Om 16.53 besteld om 19.00u zou deze bezorgd worden. Werd dus 19.38u. Ze proppen dus teveel bestellingen je in een tijdslot.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans
9 Oktober 2022

Het is zeker een aanrader.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stef
8 Oktober 2022
Nn
5 Oktober 2022
Udo
2 Oktober 2022

Fijn gebeld dat bestelling iets later bezorgd zou worden. Top! Was lekker !

Arjen
1 Oktober 2022

Het was weer top👍

LN
24 September 2022
Jolanda
22 September 2022

Altijd super

Slaghekke
22 September 2022

Gewoon goed en vers

B
22 September 2022

Was heerlijk en kwam eerder dan werd aangegeven Konden er dus eerder van genieten

Emy
21 September 2022

De sushi is eerder bezorgd dan aangegeven, mijn complimenten daarvoor. Heerlijke sushi gegeten. Aanrader voor iedereen!

Fréderique
17 September 2022

Zoals altijd: heerlijke sushi en nog warm(gehaktrol met rijst)

Lucille
16 September 2022
Marie
13 September 2022

Niet wat ik ben gewend van jullie. Sashimi smaakte niet vers en zat zelfs een graat in.

Annemarie Poppe
4 September 2022

Heerlijk verse suchi. Bezorging mooi op tijd en aller vriendelijkst.

Stef
3 September 2022

Heerlijke sushi. Vooral de gefituurde rol...een echte aanrader. Bezorgtijd ook top

Kim
2 September 2022
A. Ring
2 September 2022

Snelle levering, lekkere sushi, en vriendelijke bezorgers.

Laura Kiewiet
31 August 2022

Heerlijke sushi! Vond alleen de bezorging erg lang duren, 1.5u moeten wachten op 2 producten


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jojo
30 August 2022

Bezorgering duurde erg lang.

Erwin
28 August 2022

Het was weer lekker 👍

Lisa
28 August 2022
Els
26 August 2022

Was weer heerlijk!! Ondanks de drukte door de wielerronde in Almelo toch redelijk op tijd.

Arjen
26 August 2022
Nils C
25 August 2022

Bezorging kwam 1 uur na verwachte aankomsttijd maar het eten was wel lekker

N
21 August 2022
Weerink
19 August 2022

Heerlijk gegeten alles op tijd ontvangen.

MRitzema
18 August 2022

Heerlijk eten, vriendelijke bezorger, top!

Joey van der Werf
17 August 2022

Tonijn was niet goed. Kregen een nieuwe maar smaakte/rook ook niet goed. Jammer

Stephanie van der Meulen
14 August 2022

Normaal super tevreden, helaas vandaag niet. Bestelling kwam na een half uur na aangegeven levertijd (wat al een uur na bestelling was) toen bleek dat het geleverde niet klopte met wat er besteld was. We hadden 1 poke bowl Spicy Zalm en 1 poke bowl Tuna besteld. Dit werd uiteindelijk een poke bowl met gefrituurde garnaal of krab en een pokebowl Zalm. Een van de bakjes was daarbij tijdens de levering dusdanig ingedrukt dat een gedeelte van de inhoud in het zakje zat en niet meer in de bak. Normaal beter gewend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jo
9 August 2022

Goede prijs- kwaliteit verhouding . Goede boxen worden gemaakt.

Fréderique
6 August 2022

Zoals gewoonlijk, was de sushi weer héérlijk!

Justin
2 August 2022

Smaakte erg goed!

Ike
30 Juli 2022

Heerlijke sushi

Wilma Borsje
29 Juli 2022
Marieke Vollenbroek
29 Juli 2022

Box besteld en heerlijk van gegeten! Goed van smaak!

Lisa
27 Juli 2022
Wessels
26 Juli 2022

Erg droog, rijst niet lang genoeg gekookt. Harde stukjes er tussen. Bezorging was wel erg snel!

Companjen
24 Juli 2022
đŸ™đŸŸđŸŒčđŸŒč
21 Juli 2022
Moes
21 Juli 2022

Heerlijke sushi zoals altijd. Zaten geen stokjes bij.

Mariska
17 Juli 2022
Nez
16 Juli 2022

Was zeer lekker we hebben genoten

Mevr Stegeman
15 Juli 2022

Prima sushi

Ensink
15 Juli 2022

Heerlijk!

Marie
14 Juli 2022

Eten smaakte niet vers. Sashimi zaten graatjes in

Kim
12 Juli 2022

Super

Babs Stemerding
12 Juli 2022

Heerlijke verse sushi!

Leo
11 Juli 2022

Heerlijke sushi, de bezorging was keurig op tijd

christiaan
11 Juli 2022
Stef
8 Juli 2022
Sam
4 Juli 2022

Lekker gegeten en snelle bezorging!

De Jager
1 Juli 2022

Bezorger kon tot 2x toe ons adres niet vinden. 2x gebeld door Happy. Hij kwam aanlopen met de bestelling ondersteboven. Niet echt tevreden.

Babs Stemerding
29 Juni 2022
Ter braak
26 Juni 2022

Was weer heerlijk..

angelique
24 Juni 2022

Altijd goed en vers. Bezorgen altijd op afgesproken tijd. Is het te druk of zijn ze iets later bellen ze . Dus al met al top.

Dijksterhuis
24 Juni 2022

Zoals altijd meer dan prima!

Jacobine
23 Juni 2022
JW
19 Juni 2022
Steffie
19 Juni 2022
Bas
19 Juni 2022

Lekkere sushi en op tijd geleverd

Mon
18 Juni 2022

Perfect op de aangeven tijd en was weer heerlijk

Jolanda
16 Juni 2022

Vriendelijk en op tijd, dikke tien

Greet
15 Juni 2022

Het was weer heerlijk.

Juul
12 Juni 2022

De sushi was een beetje warm toen het aankwam. Het was lekkerder geweest als het nog koud was.

Heidbuurt
9 Juni 2022

Prima service prima eten en kwaliteit prijs netjes

Stulen
9 Juni 2022
Misha
8 Juni 2022