Beoordelingen van Happie Sushi Almelo

Recente recensies

5.0
An
vandaag

Heerlijk vers. Snel geleverd

Selina
gisteren

Super lekkere sushi en lekker goed koop ik bestel heel vaak hier vind het echt vers en lekker beste sushi van almelo!!

Melisa
26 januari 2023

Altijd heerlijke pokebowls! En zeer vriendelijke service. Bedankt voor het lekkere eten en de snelle bezorging!

W.Slot
24 januari 2023

Goed van smaak , vindt de sushi uit het menu wat aan de kleine kant. Verder oké

.
24 januari 2023
Justin
23 januari 2023

Heerlijke sushi, maar trage bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D
23 januari 2023

2 uur moeten wachten. Neem dan geen bestellingen aan! Je kunt mensen niet zo lang laten wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suus
22 januari 2023

Moest bijna 2 uur wachten. Ik snap dat het soms druk is en het kan uitlopen, maar een bericht of belletje was wel beter geweest.

R
20 januari 2023

Smaakte goed, de toppings waren vers! De rijst was wat aan de harde kant, deze mag zachter de volgende keer.

Marnix van Kooij
20 januari 2023

heerlijke sushi! knapperig en fris

Prins
18 januari 2023
Astrid
15 januari 2023
Esther De jong
13 januari 2023
Rudy Goudbeek
9 januari 2023
Christel Hoving
5 januari 2023

Geen bestelling ontvangen. Wél betaald. Gebeld, geen reactie. Naar de zaak geweest. Was gesloten om 14.00 en ook om rond 16.30 (4 jan langs geweest, 3 Jan besteld, niet te bereiken, maar dit is niet te zien op de site) Gemaild naar mailadres dat op de deur hangt. Ik wil graag mijn geld terug ontvangen, dan pas ik mijn beoordeling aan. Groeten Christel

Bianca
4 januari 2023

BESTELLING GISTERAVOND NIET BEZORGD EN TELEFONISCH ONBEREIKBAAR

A
1 januari 2022

Heerlijke grote schaal sushi afgehaald. Vriendelijke mensen, lekker gegeten en komen afspraken na.

Marloes
28 december 2022

Heerlijk!!

J.R. Bakkum
27 december 2022

Heel goed samengestelde box en alles keurig op tijd klaar bij het afhalen

Angelique
27 december 2022

Zelfs 2 e kerstdag super op tijd en heerlijk vers

B
26 december 2022

Lekkere sushi op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kevin Pegel
25 december 2022

Verschrikkelijk slecht. We hebben vier uur moeten wachten op onze bestelling. Ter compensatie zouden we twee gratis rolls krijgen. Niet gekregen. Sterker nog, de bestelde gyozas ontbraken.

Olav
25 december 2022

Heerlijke sushi.

Barbara Haghuis
24 december 2022

Normaal gesproken ben ik heel tevreden maar gisteren ging het helemaal mis. We hebben meer dan 2 uur gewacht op onze eten. Paar keer gebeld maar het kwam niet. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd. Nu wil ik contact met jullie zoeken om mijn geld terug te vragen maar staat er nergens een mailadres. Ik hoop dat ik mijn geld wel terug krijg.

Ter braak
22 december 2022

Weer heerlijk gegeten!

Elise ten Heggeler
17 december 2022

Prima, zoals altijd 😋

Annie
15 december 2022
Nad
9 december 2022

Supervers en lekker als altijd!! We hebben genoten😁

Marijke
6 december 2022

Sushi was lekker vers. Heerlijke smaakjes.

Arjen
5 december 2022
Lia velthuyzen- de greef
4 december 2022

Geen

Nee
29 november 2022

Hebben niet naar mijn vraag geluisterd

Gizz
28 november 2022
Mary
28 november 2022

Heerlijk eten, bezorgers waren ziek. Heel vervelend voor de eigenaar. Goed opgelost .

Annemarthe
26 november 2022

Snel geleverd en was erg lekker

Kyle Kelder
23 november 2022

mooi op tijd

Hans vd berg
20 november 2022

Precies op tijd! En heerlijk gegeten ,dank jullie wel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bijl
20 november 2022
Arjen
19 november 2022

Het was weer top....

Serena
19 november 2022

Heerlijke sushi

Annemarie Poppe
18 november 2022

Het was weer heerlijk.

Fréderique
18 november 2022

Heerlijke sushi weer, en ondanks dat wij moeilijk te bereiken waren, vanwege onze wijk die geheel op de schop is, keurig bezorgd!

Michael Wolbers
16 november 2022

Was heerlijk en goede service. Top 👌

Jimmy Musters
16 november 2022

Sushi was top! Bedankt voor het herstellen van de vorige bestelling! Hij smaakt gelukkig weer lekker zoals het was!

Louis
12 november 2022

Weer genoten

Jimmy Musters
9 november 2022

Wij bestellen geregeld deze box naar alle tevredenheid, super blij mee altijd! Echter was de box deze keer niet lekker. Zowel mijn vriendin als ik vonden de sushi een apparte smaak hebben. Is er iets verandert? 063022618 Info@foxbranding.nl

G
6 november 2022
Greveling
4 november 2022

Lekker en vers. Onze kinderen vinden het ook erg lekker.

A
4 november 2022
Alara
4 november 2022

Ik heb nu 2 x besteld en allebei de keren koud aangekomen/ het zou lekkerder zijn als het de volgende keer warmer komt, want nu twijfel ik wel of ik het voor de derde keer bestel :))

André Simons
31 oktober 2022

Heerlijk gegeten en snel bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mevr. J. Elzing
30 oktober 2022

We hebben genoten van de schaal met 100 hapjes! Het zag er heel mooi en aantrekkelijk uit.

gyfiygyigg
27 oktober 2022
Saskia
27 oktober 2022

Nvt

M Lijster
26 oktober 2022
Workel
24 oktober 2022

De sushi was helaas wat plakkerig en smaakte iets minder vers als gewoonlijk. Helaas duurde het bezorgen 1,5 uur, waarvan 10-15min. Echt onderweg. Hierdoor was de eetlust ver te zoeken. Dat terwijl het gewoon een normale doordeweekse maandag avond is. Helaas voor mij echt te lang voor een relatief kleine bestelling. De bezorger zelf was aardig en netjes, hij probeerde de onmogelijke taak om cash te checken beleefd en subtiel uit te voeren. Nogal onmogelijk in het donker, dus ondanks zijn vertrouwen mijn zaklamp maar snel even gebruikt. Mijn complimenten voor de klantvriendelijkheid. Verbeterpunt voor de werkgever: geef je werknemers de tools en hulpmiddelen. Scheelt tijd en nep geld :).

Carmina Grunewald
23 oktober 2022

De kwaliteit is echt goed vandaag! Heerlijk gegeten. Bezorging kwam overeen met de geschatte tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
22 oktober 2022
De Vries
15 oktober 2022

Heerlijk gegeten, wel heel lang gewacht...en maar 3 flesjes sojasaus, was een beetje te weinig..

L
11 oktober 2022
N.M.
10 oktober 2022

Superverse sushi, zoals gebruikelijk. Heerlijk gegeten. Bedankt!

Victor Buitenhuis
10 oktober 2022

Sushi was weer heerlijk, maar 38 min. te laat bezorgd. Om 16.53 besteld om 19.00u zou deze bezorgd worden. Werd dus 19.38u. Ze proppen dus teveel bestellingen je in een tijdslot.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
9 oktober 2022

Het is zeker een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stef
8 oktober 2022
Nn
5 oktober 2022
Udo
2 oktober 2022

Fijn gebeld dat bestelling iets later bezorgd zou worden. Top! Was lekker !

Arjen
1 oktober 2022

Het was weer top👍

LN
24 september 2022
Jolanda
22 september 2022

Altijd super

Slaghekke
22 september 2022

Gewoon goed en vers

B
22 september 2022

Was heerlijk en kwam eerder dan werd aangegeven Konden er dus eerder van genieten

Emy
21 september 2022

De sushi is eerder bezorgd dan aangegeven, mijn complimenten daarvoor. Heerlijke sushi gegeten. Aanrader voor iedereen!

Fréderique
17 september 2022

Zoals altijd: heerlijke sushi en nog warm(gehaktrol met rijst)

Lucille
16 september 2022
Marie
13 september 2022

Niet wat ik ben gewend van jullie. Sashimi smaakte niet vers en zat zelfs een graat in.

Annemarie Poppe
4 september 2022

Heerlijk verse suchi. Bezorging mooi op tijd en aller vriendelijkst.

Stef
3 september 2022

Heerlijke sushi. Vooral de gefituurde rol...een echte aanrader. Bezorgtijd ook top

Kim
2 september 2022
A. Ring
2 september 2022

Snelle levering, lekkere sushi, en vriendelijke bezorgers.

Laura Kiewiet
31 augustus 2022

Heerlijke sushi! Vond alleen de bezorging erg lang duren, 1.5u moeten wachten op 2 producten…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jojo
30 augustus 2022

Bezorgering duurde erg lang.

Erwin
28 augustus 2022

Het was weer lekker 👍

Lisa
28 augustus 2022
Els
26 augustus 2022

Was weer heerlijk!! Ondanks de drukte door de wielerronde in Almelo toch redelijk op tijd.

Arjen
26 augustus 2022
Nils C
25 augustus 2022

Bezorging kwam 1 uur na verwachte aankomsttijd maar het eten was wel lekker

N
21 augustus 2022
Weerink
19 augustus 2022

Heerlijk gegeten alles op tijd ontvangen.

MRitzema
18 augustus 2022

Heerlijk eten, vriendelijke bezorger, top!

Joey van der Werf
17 augustus 2022

Tonijn was niet goed. Kregen een nieuwe maar smaakte/rook ook niet goed. Jammer

Stephanie van der Meulen
14 augustus 2022

Normaal super tevreden, helaas vandaag niet. Bestelling kwam na een half uur na aangegeven levertijd (wat al een uur na bestelling was) toen bleek dat het geleverde niet klopte met wat er besteld was. We hadden 1 poke bowl Spicy Zalm en 1 poke bowl Tuna besteld. Dit werd uiteindelijk een poke bowl met gefrituurde garnaal of krab en een pokebowl Zalm. Een van de bakjes was daarbij tijdens de levering dusdanig ingedrukt dat een gedeelte van de inhoud in het zakje zat en niet meer in de bak. Normaal beter gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jo
9 augustus 2022

Goede prijs- kwaliteit verhouding . Goede boxen worden gemaakt.

Fréderique
6 augustus 2022

Zoals gewoonlijk, was de sushi weer héérlijk!

Justin
2 augustus 2022

Smaakte erg goed!

Ike
30 juli 2022

Heerlijke sushi

Wilma Borsje
29 juli 2022
Marieke Vollenbroek
29 juli 2022

Box besteld en heerlijk van gegeten! Goed van smaak!

Lisa
27 juli 2022
Wessels
26 juli 2022

Erg droog, rijst niet lang genoeg gekookt. Harde stukjes er tussen. Bezorging was wel erg snel!

Companjen
24 juli 2022
🙏🏾🌹🌹
21 juli 2022
Moes
21 juli 2022

Heerlijke sushi zoals altijd. Zaten geen stokjes bij.

Mariska
17 juli 2022
Nez
16 juli 2022

Was zeer lekker we hebben genoten

Mevr Stegeman
15 juli 2022

Prima sushi

Ensink
15 juli 2022

Heerlijk!

Marie
14 juli 2022

Eten smaakte niet vers. Sashimi zaten graatjes in

Kim
12 juli 2022

Super

Babs Stemerding
12 juli 2022

Heerlijke verse sushi!

Leo
11 juli 2022

Heerlijke sushi, de bezorging was keurig op tijd

christiaan
11 juli 2022
Stef
8 juli 2022
Sam
4 juli 2022

Lekker gegeten en snelle bezorging!

De Jager
1 juli 2022

Bezorger kon tot 2x toe ons adres niet vinden. 2x gebeld door Happy. Hij kwam aanlopen met de bestelling ondersteboven. Niet echt tevreden.

Babs Stemerding
29 juni 2022
Ter braak
26 juni 2022

Was weer heerlijk..

angelique
24 juni 2022

Altijd goed en vers. Bezorgen altijd op afgesproken tijd. Is het te druk of zijn ze iets later bellen ze . Dus al met al top.

Dijksterhuis
24 juni 2022

Zoals altijd meer dan prima!

Jacobine
23 juni 2022
JW
19 juni 2022
Steffie
19 juni 2022
Bas
19 juni 2022

Lekkere sushi en op tijd geleverd

Mon
18 juni 2022

Perfect op de aangeven tijd en was weer heerlijk

Jolanda
16 juni 2022

Vriendelijk en op tijd, dikke tien

Greet
15 juni 2022

Het was weer heerlijk.

Juul
12 juni 2022

De sushi was een beetje warm toen het aankwam. Het was lekkerder geweest als het nog koud was.

Heidbuurt
9 juni 2022

Prima service prima eten en kwaliteit prijs netjes

Stulen
9 juni 2022
Misha
8 juni 2022
Zoutendijk
7 juni 2022

waardeloos...bijna 2,5 u zitten wachten, gebeld maar ze verstond me niet (snap ik met die enorme herrie op de achtergrond), dan komt het eten eindelijk en zijn de snacks koud en vet/zompig. We waren vaste klant (wekelijkse bestelling) maar nu niet meer

Reactie van Happie Sushi

Beste klant, onze excuses voor dit ongemak. U heeft volkomen gelijk, gister was het erg druk ivm feestdag maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat uw bestelling daardoor later komt of uw snacks koud zijn. U mag contact met ons opnemen en dan zoeken we naar een gepaste oplossing. MVG, Happie Sushi Almelo

Nijveldt
6 juni 2022

Altijd super vers en snel bezorgd

Julia
27 mei 2022

De beste sushi in Almelo tot zover. Echt heerlijk vers!! Wij blijven keer op keer hier afhalen. Goede prijs ook.

B
26 mei 2022

Lekkere sushi. Precies op tijd geleverd!

M
26 mei 2022
Fréderique
26 mei 2022

Zoals altijd was de sushi heerlijk, en de bezorger was vriendelijk en netjes!

Marloes
24 mei 2022

Zoals altijd weer heerlijk!

Oosterlaan
23 mei 2022

Heerlijk sushi, keurig op de aangevraagde bezorgtijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Timo
21 mei 2022
Kristel
13 mei 2022

De sushi was heerlijk!

Annemiek W
12 mei 2022

We bestellen normaliter altijd bij Happie Sushi maar nu was het voor het eerst niet lekker, het leek wel sushi van gisteren. Zeewier was niet eetbaar, tonijn dof en de rijst brokkelde, jammer

Maria
9 mei 2022

Eten was anderhalf uur te laat, zonder compensatie of tegemoetkoming en dit is niet de eerste keer dat ik zo lang op mijn eten wacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Indy
9 mei 2022

Altijd lekker maar deze keer erg vies, niet om te eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diana
9 mei 2022

Bestelling kwam pas om 20:30 aan ipv om 19:30(19:40 verwacht volgens e-mail). Zou fijn zijn om tussendoor een update te krijgen mbt bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Palola
9 mei 2022

Sushi was prima, alleen erg jammer dat de bezorging wederom te laat was. Bezorging is wel vaker laat, alleen dit keer ruim een uur. Als door drukte je je niet aan bezorgtijden kan houden, weiger dan liever de bestelling. Scheelt veel frustratie. Dit is voor ons een reden om de volgende keer ergens anders te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique Perik
9 mei 2022

Ivm drukte werd de bestelling pas 2,5 uur later bezorgd terwijl in de bevestiging een veel eerder tijdstip werd vermeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arjan
9 mei 2022

Helaas waren ze erg laat, en toen ze eindelijk het eten kwamen bezorgen,hadden ze de bestelling niet eens mee waardoor we nog langer moesten wachten omdat de bezorger nog een keer terug moest om het op te halen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H.H.M. Ramackers
9 mei 2022

Bezorging 40 minuten te laat dan geplande tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.
8 mei 2022

Sushi was half warm en het was of er met de schaal geschud was voor het bezorgen alles lag door elkaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Babs
8 mei 2022

De crunchy fried sushi was nog goed warm en heerlijk krokant. Verder smaakte alles heerlijk.

M
5 mei 2022

Misschien wat mango op de pokebowls doen

Timo
5 mei 2022
Ozdamar
2 mei 2022

Snelle bezorging en de sushi was erg lekker!

Bas
1 mei 2022

Sushi was lekker en snel bezorgd.

fleur
1 mei 2022

Crispy chicken was erg taai! Ze zeggen halal kip, nou maak mij wijs dat die taai moet zijn. Not rest was lekker

CZ
1 mei 2022

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd!!

D.Beverdam
30 april 2022
Sherry
30 april 2022
Karin
29 april 2022
Kim
27 april 2022

Vers & lekker!

Annette Dorenbos
26 april 2022

Bestelling op tijd en het was heel lekker!

Vogelaar
23 april 2022

We hadden nog nooit eerder sushi gegeten. Het is zeker voor herhaling vatbaar. En het was snel bezorgd. Top zeker een aanrader.

V. Buitenhuis
23 april 2022

Lekkere verse sushi en sneller geleverd dan verwacht.

Euren
22 april 2022

Heerlijke sushi en mooi op tijd bezorgd! Zeker een aanrader.

Heutink
18 april 2022

Er werd gebeld dat bestelling iets later zou komen : erg netjes en natuurlijk erg logisch op zo'n drukke 2e Paasdag. Gefrituurde sushi was nog warm. Kwaliteit was verder iets minder deze keer, niet zo vers als ik eerder heb gehad.

Demy
18 april 2022

De kip was droog, niet zoals normaal. Geen lekkere bestelling deze keer

Strampel
17 april 2022
Jacobine
17 april 2022

Heerlijk lekkere sushi en snelle levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Te hofstee
15 april 2022

De sushi viel bij ons allemaal niet goed en hebben niks binnen kunnen houden heel jammer

Fréderique
14 april 2022

Weer heerlijk gegeten!

Maria Knippers-Demmer
13 april 2022

Het was lekker, een beetje duur en we hebben de gember gemist!

T oosten
10 april 2022

Was weer top👍

Ano
9 april 2022

👍

Bas
3 april 2022
Sylvana
1 april 2022
Frederique
26 maart 2022

Top smaak, mooie opgemaakte schalen. Ieder keer weer een feestje🥳🥳

Jolanda
21 maart 2022
Hala Yousif
21 maart 2022

Is heerlijk en fijn bezorgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen
19 maart 2022

Normaal hartstikke prima, maar vandaag was de zeewiersalade over datum.. helaas, hij kon zo de afvalbak in

Elly Hondebrink
19 maart 2022

Was weer erg lekker

Jürgen
17 maart 2022
Timo
16 maart 2022
Veneman
14 maart 2022

Netjes op tijd bezorgd en zoals gewoonlijk was het weer heerlijk

Eric
14 maart 2022
Mirjam
14 maart 2022

Wederom heerlijke sushi gehad. Helaas was de sushi wel wat aan de warme kant, was nog lekkere geweest als het wat kouder zou zijn geweest. Verder bestellen we hier altijd, top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Prins
13 maart 2022
Kayleigh
13 maart 2022

Sushi is zo als altijd heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
12 maart 2022

Lekkere sushi, mooi op tijd bezorgd!

Marieke ter braak
12 maart 2022

Je geeft weer een tijd aan maar komen nu zelf 3 kwartier te laat.. vorige keer was ook veelste laat.. laat ze geen tijd in moeten geven als het niet lukt.. erg jammer dit.. gelukkig optijd besteld..

Fréderique
11 maart 2022

Heerlijke Sushi, en werd keurig bezorgd!

Frans Klaarenbeek
10 maart 2022

Was weer super lekker.. (64 stuks) Misschien een keer gaan variëren in samenstelling?

J
9 maart 2022

15 minuten later dan bezorg tijd. Sushi was heel lekker.

De Jong
8 maart 2022
A.
6 maart 2022

Het was weer geweldig, vegetarische sushi en poke bowl, erg lekker zoals we van jullie gewend zijn en de bezorging was weer snel en vriendelijke, dikke pluim !!

Bert
5 maart 2022
Bas
5 maart 2022
Ani
5 maart 2022

Is lekker maar helaas prijzig

Hil Riewald
3 maart 2022

Keurig op tijd, lekker gegeten, presentatie mooi.

Laura
2 maart 2022

Lekker eten en snelle bezorging zoals altijd!

Patricia De Vries
27 februari 2022

Was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Companjen
27 februari 2022

Nvt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
27 februari 2022

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
27 februari 2022

Sushi was lekker.

Stulen
24 februari 2022
Nwj van den aker
22 februari 2022

Snel, lekker en correct

Paul Borggreve
20 februari 2022

Heerlijke sushi voor een eerlijke prijs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vanessa
20 februari 2022

Mooi op tijd bezorgd. Lekker vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lotte
20 februari 2022

Goed eten. Snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Z
19 februari 2022
Pien
19 februari 2022
Fréderique
19 februari 2022

Ik heb geen bezorging gehad, maar hebben zelf de heerlijke Sushi opgehaald!

Marc
19 februari 2022

Goede kwaliteit sushi en perfecte levering op de vooraf verwachte tijd.

Ter braak
19 februari 2022

Je moet geen tijd meer aan kunnen klikken als de tijd toch niet gehaald kan worden

Anoniem
19 februari 2022

Prima Misschien tip afwisselend menu met nieuwe sushi

De Vries
17 februari 2022
Marian van Engelen
14 februari 2022

Goed verzorgd en netjes bezorgd

Anita
13 februari 2022
S
13 februari 2022
Anja
12 februari 2022

Jullie worden steeds beter. Voorheen behoorlijke hopen rijst, nu een betere portie per sushi, daardoor lekker weg te happen. Smaak: heerlijk. Vooral de crunchies zijn hier favoriet

Stef
11 februari 2022
Bas
7 februari 2022

Lekkere sushi en op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
7 februari 2022

De beste sushi, weer op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandy
6 februari 2022

Box van 64 stuks genomen. Kwaliteit is goed. Sushi proefde vers. Bestelling kwam op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.
6 februari 2022
Vera
6 februari 2022
Simone Wessels
6 februari 2022

Goede prijs kwaliteit verhouding. Erg lekker sushi.

Le Noble
4 februari 2022
Jerko
1 februari 2022

Heerlijk gegeten, voor een goeie prijs!

Wijnholds
30 januari 2022
Linda de Wit
30 januari 2022

Prima! Heerlijk gegeten.

Fréderique Michaux
29 januari 2022

Het was weer heerlijk, goede kwaliteit, de rijst was goed compact gerold!

Ali
29 januari 2022
Stulen
29 januari 2022

Wederom 👌

Happy costumer
25 januari 2022

Altijd lekker en altijd op tijd!

Arini Parti
22 januari 2022
Sandra
22 januari 2022
M
22 januari 2022
GrEeT
18 januari 2022

Was weer heerlijk

Weronika
18 januari 2022
Was super lekker !
17 januari 2022
Anna
16 januari 2022

Altijd lekker en keurig op tijd bezorgd! 1 van de betere sushi in Almelo!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vdp
16 januari 2022

Op het laatste moment nog sushi besteld en we kregen de bestelling vrij snel, we hebben erg lekker gegeten.

Tek
16 januari 2022

Slechte zaak

J.
15 januari 2022

Lekker vers. Goede prijs. Blijven hier maar bestellen!

Bakker
15 januari 2022
Anne
15 januari 2022

Was weer helemaal goed

Nijhoff
15 januari 2022

Altijd optijd en vers

L
13 januari 2022

Helemaal perfect en heerlijk gegeten met 6 personen.Een echte aanrader

Julian
11 januari 2022

Het was lekker

L. Wijnen
11 januari 2022
Uitstekend
10 januari 2022

Lekkere verse producten, mooi op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lia velthuyzen- de greef
9 januari 2022
Harry
9 januari 2022

Heerlijke verse Sushi gehad en op tijd bezorgd, top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry Noordink
8 januari 2022

Lekker, zoals we het kennen van jullie

Harry Noordink
8 januari 2022

De crispy schotel viel tegen. Een makkelijke manier om met gedroogde uitjes de complete schotel crispy te maken. Onze verwachtingen waren hoger. Ook weinig verse ingrediënten.

Zanderink
8 januari 2022

Smakelijk en goede prijs. Voor herhaling vatbaar.!

Anoniem
5 januari 2022

Erg veel gedoe met de bestelling, al voor de 2e keer nu. Werd niet echt netjes aangesproken toen ik kwam afhalen, en had vervolgens ook nog de verkeerde bestelling, jammer genoeg. Toen Sophie bij jullie werkte waren er nooit problemen, een ontzettend goede werknemer. Wij willen Sophie terug!

Liselot
3 januari 2022

bestelling ander halfuur dan verwachte bezorgtijd pas klaar, heb het zelf moeten ophalen omdat het te lang duurde. Zaten geen stokjes bij en ook 1 bakje met saus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hemmer
3 januari 2022

Meer dan een uur te laat en toen hebben we het zelf opgehaald

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
3 januari 2022

Graag volgende keer een berichtje als de bestelling meer dan 1,5 (!) uur te laat wordt bezorgd en de telefoon niet wordt beantwoord. De bezorger verontschuldigde zich wel heel netjes!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge Luttenberg
3 januari 2022

Hoi, helaas na meerdere keren positief te zijn geweest over bestellingen en bezorgingen vandaag toch aardig teleurgesteld. Bestelling geplaatst met bezorgtijd 18.00uur. Om 18.30uur gebeld. Bestelling was al wel klaar maar zou bezorgd worden zodra de bezorger terug was. Om 19.00uur wederom gebeld en weer hetzelfde verhaal. Aangegeven dat het een half uur geleden ook al was gemeld. Om 19.17 kreeg ik een mail dat de bezorger onderweg was. Om 19.45uur opnieuw contact gezocht omdat de bezorger er nog steeds niet was. Ik moest nog 10 minuten wachten en anders wederom bellen. Na 10 minuten weer gebeld want bezorger was er nog niet. Ik moest toch nog maar wachten want het tracksysteem deed het niet. Uiteindelijk pas om 20.05uur was de bezorger er. Het kan echt niet voor personeel van het ziekenhuis dat het eten twee uur te laat is. We hebben pauze op bepaalde tijden en bepaalde zorg die we moeten leveren. De sushi was overigens heerlijk. Alleen op de pokebowl zat avocado die al erg bruin was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Denise van Braam
2 januari 2021

Na een uur op onze bestelling te hebben gewacht konden we het eindelijk meenemen naar huis. Thuis bleek er wat te missen (1x crispy chicken). Ik hen direct gebeld en ze gaf al direct aan het het niet gebracht kon worden want het was te druk (ik neem aan dat als er een bestelling niet klopt je voorrang krijgt aangezien ik al had betaald). Na een tijdje kon het toch bezorgd worden maar zou wel langer duren. Uiteindelijk, geen crispy chicken nabezorgd, maar wel bijna 10 euro betaald voor dat. Ik bestel hier niet weer.

Mischa
2 januari 2021

Slechte service! 18.00u eten besteld 20.00u gebeld waar de bestelling bleef 20.50u bestelling bezorgd maar niet compleet 21.15u bezorger terug met de rest van de bestelling en hem er op gewezen dat de advocado, in de pokebowl, over rijp is. Na telefonisch contact tussen de bezorger en de zaak het eten terug gestuurd en ik het geld terug wilt hebben 22.00u geld terug gekregen Wij gaan nooit meer bestellen bij happy sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edwin
2 januari 2021

Erg lekker en betaalbaar

Sharon Reuvekamp
2 januari 2021

Helaas dit keer geen stokjes of saus erbij terwijl we dit normaal wel ontvangen. Bezorging was snel en eten weer lekker verder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wouter
2 januari 2021

2.5 uur later dan gepland.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvette Schütte
2 januari 2021

Sushi ietsje losser dan anders. Viel een beetje uit elkaar. Een van de bakjes miste de tonijn, had 2x zalm. Smaak was zoals altijd heerlijk.

Kamphuis
1 januari 2021

Altijd goed en altijd lekker

Monique
30 december 2021
Amanda Pril
30 december 2021

Wij hadden een dag eerder vooruibestelling gedaan en hadden sushi besteld voor 18:00. Half uur later was er nog niks bezorgd en na bellen zou het zo snel mogelijk bezorgd worden. Na nog 3 keer bellen werd het pas om 19:30 bezorgd! Vind het echt schandalig dat je een dag eerder een bestelling doet voor 18:00 uur en pas anderhalf uur later om 19:30 uur bezorgd wordt en je er zelf achteraan moet bellen en verder ook hele slechte service aan de telefoon krijgt. Zelfs geen excuses of sorry! Ook de bezorger was niet netjes. Het was niet eens weekend.. wij bestellen wel vaker bij Happie sushi, maar dit keer was het echt schandalig! De sushi smaakt trouwens wel heel lekker!

Gerdien
29 december 2021

Lekkere sushi, maar meisje aan de balie was niet klantvriendelijk...

van Raaij
29 december 2021

Sushi smaakt goed maar het duurde een uur en driekwartier voor het binnen was.

Mooi
29 december 2021

Top. Super lekker zoals altijd.

Celes
29 december 2021

Sushi was goed alleen de loempia’s waren koud. Dat was een nadeel.

Laura Van der Schoor
29 december 2021

Erg lekkere sushi voor een goede prijs! Snelle bezorging.

Naire
29 december 2021
👌
29 december 2021

sushi was slap, bezorger kwam twee uur later

JL
28 december 2021

Ik heb de bezorging met 4 sterren beoordeeld ondanks dat ze maar 1 bezorger hadden en de sushi niet hebben bezorgd. Ze hebben ons netjes gebeld dat de bezorging langer kon gaan duren ivm maar 1 bezorger maar tegen een extra sushi rol konden we het ook zelf ophalen. Kortom; we hebben onze bestelling zelf oogehaald en we hebben lekker gegeten!

Carla
28 december 2021

Enorm lekker gegeten weer. En eindelijk betaalbare sushi.

GrEeT
27 december 2021

Prima op tijd bezorgd, vers en heerlijk gegeten.

Petra Kroeze
26 december 2021

Super lekker en heel attent , had een dubbele bestelling gedaan en werd netjes gebeld en geholpen

Marielle
26 december 2021
Mia Kraak
25 december 2021

Het was weer voortreffelijk, wij hebben genoten !,

Annemiek
25 december 2021
Patricia de Vries
25 december 2021

Zoals we gewend zijn....superlekker!

Bas
24 december 2021
Bianca
24 december 2021

Eten heerlijk. Wel erg vervelend dat ik voor de zoveelste keer moet wachten op mijn bestelling. Al op tijd in de middag besteld. En dan toch nog een tijdje moeten wachten voordat ik mijn bestelling mee kon nemen!

Marco Kamp
24 december 2021